Interneta veikalā www.babymar.lv piedāvātām precēm tiek nodrošināta ražotāja rūpnīcas garantija.
GARANTIJA
Interneta veikalā www.babymar.lv piedāvātām precēm tiek nodrošināta ražotāja rūpnīcas garantija.
Garantijas termiņš tiek norādīts garantijas talonā (parasti garantija termiņš ir 24 mēneši). Lai izvairītos no pārpratumiem, iesākam uzmanīgi iepazīties ar preces lietošanas instrukciju. Garantijas talons ir spēkā tikai tad, ja tajā pareizi un skaidri norādīts: izstrādājums modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums, garantijas termiņš, skaidri saskatāms pārdevēja zīmoga nospiedums, pārdevēja un pircēja paraksts.
Aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, izdzēst vai pārrakstīt garantijas talonā norādītos datus - šādā gadījumā talons tiek atzīts pār spēkā neesošu.
Atteikuma tiesības.
Saskaņā ar "LR MK noteikumi par distances līgumu", ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt preci pārdevējam. Tie noteikumi neattiecas uz pirkumiem, kuri izdarīti uz vietas. MK Noteikumu par distances līgumu mērķis ir pasargāt patērētājus no pirkumiem internetā, kad patērētājs, pasūtot preci, nevar pirms iegādes pārliecināties, ka izvēlēta prece pilnībā atbilst patērētāja prasībām. Taču Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
Jūsu pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti tiks risinātas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (http://www.ptac.gov.lv/page/502).
Lūdzam pirms preces lietošanas uzmanīgi iepazīties ar preces lietošanas instrukciju, lai izvairītos no pārpratumiem.
Cienījamie klienti! Bērnu preces ir nesaliktā veidā. Ja ir sabojāts detaļas montāžas laikā un pašrocīgu nepareizu preci salikšanu, BabyMar bērnu preču interneta veikals atbildību nenes.
Preču garantija neattiecas uz:
- Preces komplektā ietilpstošajiem aksesuāriem, akumulatoriem, baterijām, savienojošiem vadiem, spuldzītēm, drošinātājiem un citiem komponentiem, kuri ekspluatācijas procesā nolietojas.
- Piederumiem vai tādām detaļām, kā sukas, lampas, ar roku kustināmas detaļas, kuru nolietošanās ir norma.
- Garantijas noteikumi neparedz preču tehnisko apkopi.
Garantija nedarbojas, ja:
- ja precei ir redzami mehāniski bojājumi, kuri radušies klienta darbības dēļ
- ja konstatēti bojājumi, kuri radušies dabas stihiju rezultātā – zibens, ugunsgrēks, plūdi, utt. un nav atkarīgi no pārdevēja vai ražotāja
- ja ir bojājumi, kurus izraisījuši svešu priekšmetu, šķidruma vai kukaiņu un tml. iekļūšana izstrādājuma iekšpusē;
- ja ir bojājumi, kuri radušies neatbilstošu ķīmisku vielu lietošanas rezultātā vai neatbilstošas kopšanas rezultātā.
- ja klients nav ievērojis lietošanas instrukcijas, preču uzglabāšanas, transportēšanas prasības. Ja prece ir nepareizi samontēta, uzstādīta vai pieslēgta. Ja izmantotas neatbilstošanas baterijas.
- ja prece tikusi izmantota neatbilstoši mērķim vai profesionāli.
Pircēja atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā pircējam ir pienākums saglabāt preces oriģinālo iepakojumu ar uz tā izvietotajām preču atšķirības zīmēm (sērijas numurs, preču kods, partijas nr. utt.).
Preces nogāde atpakaļ veicama uz klienta rēķina. Bet, lai izvairītos no pārpratumiem, precei jābūt nelietotai, neatvērtai. Jāsaglabā oriģinālais iepakojums ar pilnu preces komplektāciju bez vizuāliem defektiem. Ja visi preču atpakaļatdošanas noteikumi ir ievēroti, pārdevējs pārskaita naudu (izņemot preču piegādes izdevumus) klienta kontā 7 dienu laikā no preču saņemšanas brīža.
- Normatīvie akti:
- Patērētāju tiesību aizsardzības likums (http://likumi.lv/doc.php?id=23309).
- MK 2002. gada 28. maija noteikumi Nr. 207 “Noteikumi par distances līgumu” (http://likumi.lv/doc.php?id=62580).
- MK 2006. gada 1. augusta noteikumi Nr. 631 “Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” (http://likumi.lv/doc.php?id=141276).
Uzmanību!
Lai varētu izmantot garantijas tiesības tam atbilstošos gadījumos, lūdzam saglabāt preces iegādi apliecinošus dokumentus un uzrādīt tos, piesakot garantijas pretenziju.
Lūdzam informēt pa e-pastu info@babymar.lv , vai pa telefonu +371 28283725
- klienta vārds un uzvārds;
- tālruņa numurs;
- e-pasta adrese;
- preču vai pakalpojumu piegādes adrese
- Jūsu bankas konta numurs;
- bankas iestādes nosaukums;
- jūsu tālruņa numurs;
- e-pasta adrese.
- Pakalpojumu un distances līguma, rēķinu sagatavošana, noslēgšana un izsūtīšana
- Pieteikumu izskatīšanai un apstrādei
- Ar normatīvo aktu noteikta juridiskā pienākuma izpilde
- Leģitīmās intereses nodrošināšanai
- Līguma noslēgšanai vai izpildei
- Datu subjekta piekrišana
- Personas datu glabāšanas ilgums
- kamēr ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā SIA „Riga Group” var realizēt savas leģitīmās intereses;
- kamēr SIA „Riga Group” pastāv juridisks pienākums datus glabāt saskaņā ar normatīvajiem aktiem;
- kamēr ir spēkā datu subjekta piekrišana attiecīgai personas datu apstrādei, ja nepastāv cits datu apstrādes likumīgs pamats.
- rakstveidā, iesniedzot SIA „Riga Group” birojā Mežmalas iela 9, Rīga, LV-1029, Latvija, uzrādot personu apliecinošu dokumentu;